2013. január 31., csütörtök

Lencsefasírt és tojáskrém

Íme a lencsefasírt és a tojásos krém. Mindkettő nagyon jó lett.

Lencsefasírt elkészítése: 1-2 maréknyi lencsét puhára főztem fokhagymával, babérlevéllel, sóval ízesített vízben. Majd egy kissé leturmixoltam. Fűszereztem, és tettem hozzá fokhagymát áttörve, hagymát apróra vágva, petrezselymet és 1 db tojást. Hozzákevertem zabkorpát és összegyúrtam. Egy részét zsemlemorzsában másikat pedig zabpehelybe forgattam és kókuszzsírban sütöttem ki. Jajj, nagyon finom lett.

A tojásos krémhez kell 5 db kemény tojás, 4 kk. mustár, só, bors, bazsalikom, 1 kis fej hagyma, pici tejföl.
A tojások sárgáját villával összenyomkodom és összekeverem a fűszerekkel, tejföllel. Tojások fehérjét aprítom, hozzáadom. Ennyi.
Ezt reggeliztük pirítóssal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...