2014. január 26., vasárnap

Mogyorós csirke

A keleti konyhák egyik kedvenc adaléka a mogyoró. Minden formájában szeretem. Rengeteg recept kering az interneten, többfélét is kipróbáltam. Tegnap miután megláttam, hogy valaki a családból igencsak rájár a zacskós sózatlan mogyoróra, gondoltam eltüntetem, mielőtt más teszi azt. Volt még otthon csirkemell, cukkini, hagyma, némi szója szósz és olíva olaj. Ebből született az én mogyorós csirkém.
Hozzávalók: 2 csirkemell, 1 nagyobb hagyma, negyed cukkini, sózatlan mogyoró, olíva olaj, 2 levél kínai kel, szója szósz
A csirkemellet és a cukkinit csíkokra vágom, a hagymát nagyobb darabokba, a kínai kelből két levelet vágok fel kockákra. Serpenyőben vagy wokban megpirítom a mogyorót, majd félreteszem. Ezután a serpenyőt meglocsolom olíva olajjal ebben pirítom meg a csirkemellet. Megszórom kínai fűszerkeverékkel vagy wok fűszerrel majd hozzáadom a szója szószt is. Amikor a hús átpirult, hozzáadom a zöldségeket és néhány percig együtt párolom. Én azt szeretem ha a zöldségek inkább ropognak mint megpuhulnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...