2014. július 8., kedd

Grillezett csirketekercs zöldpestóval, pármai sonkával és fetával töltve

Grillezni sok mindent lehet, de nálunk a csirkemell az, amit igazán kedvelünk. Ennek egyik fő oka az is, hogy nagyon hamar átsül. Többféleképpen is készíthetjük, bepácolhatjuk előtte levő este is, de sütés előtt némi ketchuppel vagy mustárral megkenegetve is tökéletes választás lehet. Én ezúttal töltöttem és tekertem.
És hogy mi került bele, csak az ami otthon volt. Kis zöldpesto (elhagyható), sonka és feta sajt végül körbetekertem bacon szalonnával.
A feltekert csirkemellet két pálcikára tűztem, ami a húsokat szépen összetartotta, és persze így a grillen is egyszerűbb volt forgatni. 

Hozzávalók: csirkemell vékonyra szeletelve, szeletelt bacon, feta sajt, zöldpesto, só, bors, sonka.
A csirkemelleket sózom, borsozom. Megkenem zöldpesto-val. Mehet rá 1-1 sonka szelet és némi feta sajt elmorzsolva. A húsokat feltekerem és bacon szalonnával körbetekerem. A grillsütőben, vagy rácson 15-20 perc alatt lehet megsütni. 
Köretként  görögsalátát, héjában sült bugonyát esetleg grillezett kukoricát lehet kínálni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...