2014. augusztus 10., vasárnap

Tepsis pulykacomb velesült burgonyával és vajon párolt laskagombával

Ha szombat, akkor piac. Ilyenkor sajnos néha annyira megfeledkezem az időről, és csak mikor hazaérek döbbenek rá, hogy mindjárt ebédidő, és még sehol sem tartok. Ilyenkor jönnek jól, a gyorsan elkészíthető ételek, vagy a sültek. Hús mindenekfelett, ezért hogy ne veszítsek időt a köretet is a tepsibe dobálom, majd az egészet egyszerre megsütöm. Annyiféleképpen lehet variálni, akár az ízeket különféle fűszerek használatával, akár a köretet, ha éppen nem akarunk burgonyát enni, a nagyobb darabokba vágott zöldségekkel is finom ebédet készíthetünk.

Hozzávalók: 1 kicsontozott pulyka felsőcomb, burgonya negyedelve, néhány szál rozmaring ág, fűszerek tetszés szerint, kevés olíva olaj, 3-4 gerezd fokhagyma
A pulykát jól befűszerezzük, jól belemaszírozzuk a húsba a fűszereket, majd tepsipe helyezzük. A hús köré mehetnek a burgonyák, ezeket szintén sózzuk, vagy tetszés szerinti fűszerrel megszórjuk. Néhány gerezd fokhagymát is adunk hozzá, majd olíva olajjal meglocsoljuk.
Előmelegített sütőben lefedve sütjük kb. 1 órán keresztül.
Én készítettem hozzá egy kis vajon párolt fűszeres laskagombát. Amit kevés vajon elkezdtem pirítani, közben jól megfűszereztem. Ennek nagyjából 5-6 perc kellett. A húst steak szósszal öntöttem nyakon. Uborkasaláta készült hozzá, mert nagyon szeretjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...