2015. május 28., csütörtök

Almás-hagymás csirkemell

Bizony van úgy, hogy a kilók csak úgy felszaladnak az emberre, és mikor rádöbben, hogy azok bizony maguktól nem tűnnek el, na akkor van az, hogy megpróbál egy kicsit másképp étkezni. Bevallom, én  nagyon rossz fogyókúrázó vagyok, és bizony van felesleg rajtam, kitartásom viszont nincs. Egyelőre legalábbis. Addig is készítettem egy kis pirított csirkét almával és hagymával...ártani nem árt.

Hozzávalók: 1 egész csirkemell, 1 nagyobb alma, 1 nagyobb vöröshagyma, erős paprika vagy chili, kevés olíva olaj, só, bors, mandula
A csirkemellet csíkokra vágtam. Az almát és a hagymát vékony szeletekre. Kevés olíva olajban el kezdtem pirítani a hagymát, majd hozzáadtam a húst is, amit fehéredésig pirítottam. Ekkor került rá a só és a bors. Tetszés szerint adhatunk hozzá más fűszereket is. Majd ezután jött az alma, és a vékony csíkra vágott erős paprika. Tovább sütöttem. Mire a hús aranybarnára sül, az alma épphogy megpuhul a hagyma is már illatozik, na akkor van készen. Egyszerű zöldsalátával tálaltam, amit mandulával szórtam meg. Fantasztikus különben a hagyma édessége, az alma savanykás íze és a paprika csípős mivolta, így együtt egy ételben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...