2015. május 18., hétfő

Cheesecake - sajttorta

Édesség iránti vágyunk nem hagy alább. Bár ritkán készítek édességet, de akkor legalább nagyon gyorsan elfogy minden. Most hétvégén egy egyszerű süteményt készítettem el, amit tényleg csak keveset kell sütni. Csak semmi faxni... amúgy nagyon szeretem a keksz alapú édességeket. Emlékeztek még a Tere-Fere kakaós kekszre, jujj de szerettem. A piacon láttam meg, gyorsan 2 zacskónyit el is hoztam. Ez lett felhasználva a sütihez.

Hozzávalók: 25 dkg darált keksz (lehet más fajta is, nem kell hogy kakaós legyen), 15 dkg vaj, 40 dkg krémsajt (natúr), 2 dl tejföl, 1 citrom  héja és leve, 15 dkg cukor, 1 cs vaníliás cukor, 4 db tojás
Keverjük össze a puha vajat a kekszmorzsával. Egy kerek kapcsos formát vajazzunk ki, majd nyomkodjuk bele a kekszes keveréket. Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 10 percig süssük. Addig keverjük össze a sajtkrém hozzávalóit. Ezt öntsük a kekszalapra. A tortaformát tepsibe állítjuk, amibe legalább 2 pohárnyi vizet öntsünk. (gőz kell a tortának). Tegyük vissza a sütőbe további 50 percig süssük, amíg a teteje aranybarna nem lesz. A szeleteléssel mindenképpen várjunk, a süteménynek teljesen ki kell hűlnie. Érdemes a fogyasztás előtt 1 nappal elkészíteni, és hűtőbe állítani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...