2017. április 25., kedd

Fűszeres túrókrém gorgonzolával és parmezánnal

1 hónapja már, hogy elhagytam a kenyeret. Nem mondom, hogy nem hiányzik, de sajnos a rohanó élet megakadályozott, hogy odafigyeljek arra, miket eszek. Így jöttek a szalámis szendvicsek, sonkás szendvicsek, rántott húsos szendvicsek....szendvicsek minden mennyiségben. Meg is látszik. A rosszabb inkább az, hogy a főzés és kreatívkodás hiányzik az életemből. Na ezen változtattam. Valahol el kell kezdeni, hát én a kenyér stoppal kezdtem. A felvágottak érdekes módon nem hiányoznak, viszont sokszor nagyon nehéz kitalálni, hogy akkor mit is lehetne reggelizni vagy vacsorázni. A müzli nem barátom, zabkását szoktam néha készíteni különböző gyümölcsökkel, de a sós ízek is hiányoznak.
Hétvégéről maradt némi tehéntúró, ezzel kezdtem valamit. Mindent beletettem, amit csak találtam otthon. ...és valami fenomenális túrókrém keveredett belőle. Ezt akár mártogatósnak zöldség hasábokhoz vagy csak egyszerűen korpovit keksszel elropogtatni, mindenhogyan ajánlom.

Hozzávalók: kb. 150 g túró, 4 ek tejföl, 1-2 ek gorgonzola sajt, snidling, petrezselyem, só bors, reszelt parmezán és olíva bogyó.
A túrót elkevertem a tejföllel majd a gorgonzola sajttal. Sóztam, borsoztam és friss snidlinget és petrezselymet vágtam hozzá. Ráreszeltem a parmezán sajtot - direkt nagyobb lyukú reszelőn, majd olíva bogyóval díszítettem. Szerintem ezt apróra vágva hozzá is lehetne keverni a krémhez, mindenhogy finom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...