2013. december 2., hétfő

Juhtúrós-snidlinges rakott csirkemell

Újabb csirkemell receptet hoztam nektek, amit ezúttal az angol tanárnőmtől kaptam. Már mikor mesélte éhes lettem, úgyhogy elhatároztam, hogy ezt mihamarább ki fogom probálni. Az ételt nagyon egyszerű elkészíteni, és nem kell hozzá túl sok minden.

Hozzávalók: 2 egész csirkemell, 20 dkg juhtúró, 1 kis doboz tejföl, provence-i fűszerkeverék, 1 kis csomó snidling, kockázott bacon tetszés szerint, só, bors, tetejére reszelt sajt.
A csirkemelleket vékony szeletekre vágjuk, sózzuk-borsozzuk. A juhtúrót összekeverjük a tejföllel és a fűszerrel. Egy tepsi alját megszórjuk a kockázott bacon szalonnával. Erre helyezzük a húsokat, megkenjük a tejfölös túróval és megszórjuk aprított snidlinggel. Megint mehet rá egy adag bacon majd a hús és végül újra a túró. Mindezt addig, amíg elfogynak a hozzávalók. A tetejét megszórjuk még bacon szalonnával és mehet is az előmelegített sütőbe. 175 fokon kb. 1 órán keresztül kell sütni. A vége előtt én még bőségesen megszórtam reszelt sajttal is, végül krumplipürével tálaltam.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...