2015. január 3., szombat

Toastban sült virslis rántotta

Így újév első napjaiban gondolom nálatok is sok olyan étel van, amit már nem kívántok mert degeszre ettétek magatokat vele. Na ilyen nálunk a virsli. Persze megoszlanak itt majd a vélemények, mert virsli és virsli között is igencsak nagy a különbség. Mindenesetre én nagyon nagyon szeretem. Így hétvégente reggelire sokszor készült, toast, tojás esetleg sült virsli is, én most ezt vegyítettem és 3 az 1-ben ettem.

Hozzávalók: 2 szelet toast kenyér, kevés kacsazsír, 1 virsli, 1 tojás, snidling, só
A tojásokat elkeverem a karikázott virslivel és az aprított snidlinggel, majd jól megsózom. A toast szeletek közepét késsel kivágom, egy keretet készítek. Egy serpenyőben a kacsazsírt felhevítem, beleteszem a toast keretet, és az egyik oldalát megsütöm. A közepén lévő mélyedésbe öntöm a tojásos-virslis keveréket és kis lángon el kezdem megsütni. Át fog sülni, de ha bizonytalanok vagyok, fordítsunk egy lapáttal a toaston és a másik oldalt is néhány másodpercig süssük.
Tányéron paradicsommal és apróra vágott snidlinggel tálalom. Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...