2013. január 30., szerda

Indiai saláta

Egy kis indiai étel – currys rizssaláta

Mostanában egyre inkább szeretjük mi csajok a keleti fűszereket. Ezt a receptet egy újságban láttam, nagyon egyszerű és a végeredménye… valami fenomális. Ja és még egészséges is.
Kell hozzá 1 csirkemell, 1 csomag barna rizs, curry vagy más indiai fűszer, paprika, paradicsom, újhagyma, 1 citrom leve, 1 kiskanál méz, só, néhány kanál olíva olaj, 1 csokor petrezselyem és kapor.
A húst kockákra vágom, sózom és megszórom curry-vel. Wokban kevés kókuszzsíron megpirítom. Eközben a zöldségeket is kockákra vágom, meglocsolom a citrom levével és a mézzel. Újra sózom. A rizst a leírás szerint elkészítem. A főzővízbe én tettem 1 kiskanál cukrot a só mellé. Ha a rizs megfőtt és kihűlt, az egészet összekeverem egy tálban és 3 evőkanálnyi olíva olajjal meglocsolom, majd megszóróm az apróra vágott fűszernövényekkel. (kaprot nem tettem hozzá, mert nem volt itthon) Hűtőben 1-2 órát kell állnia, de én rögtön megkóstoltam, és úgy is tökéletes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...