2013. április 16., kedd

Hortobágyi palacsinta

A maradékok felhasználása mindig nagy dilemma. A csirkepaprikás esetében nem volt kérdés, hogy hortobágyi palacsinta készüljön.
A recept nagyon egyszerű, és bár macerásnak tűnhet tulajdonképpen csak a palacsintát kell megsütni. Lehetőleg cukor nélkül. A csirkepaprikás nálunk sok zafttal készült. A megmaradt húsokat egyszerűen leszedtem a csontról és egy kevés zafttal összedaráltam. A palacsintákat megsütöttem. Nem kellett sok, talán 5-6 készült csak. Ezeket megtöltöttem a ledarált csirkehúsival. A  megmaradt szószt pedig tejföllel felfőztem, majd ezt turmixgépbe tettem és szép egynemű lágyabb szószt készítettem, amivel a megtöltött palacsintákat nyakon öntöttem.
Sokan kaporral szeretik, nálunk ez hiánycikk volt és amúgy sem vagyunk nagyon oda érte. Szóval ez kimaradt.Tetejére még mehet egy kis extra tejföl - úgy az igazi!
Végül már csak teríteni kellett. Ez is hamar elfogyott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...