2013. június 2., vasárnap

Reggeli töltött zsemle

Iskolás koromban, úgy száz éve :) volt egy olyan tantárgyunk, hogy gyakorlati óra. Ezeken az órákon többek között faragtunk, vasat reszeltünk és időnként (sajnos ritkábban) valamilyen könnyebb ételt készítettünk el.
Egy ilyen főzős gyakorlati óra alkalmával készült a töltött zsemle. Ezt egy kicsit újra gondoltam, feltuningolva viszont a mi vasárnapi reggelink lett.
Hozzávalók: 4 db zsemle, 5 dkg reszelt sajt, 4 db tojás, 15 dkg párizsi, 1 kk tejföl, 2 kk tömlős sajt, 1 kk mustár, provence-i fűszerkeverék, 1 újhagyma.
A zsemlék tetejét levágtam. Belsejét kivettem. Egy botmixer segítségével összedaráltam a zsemle puha belsejét, a hagymát, párizsit, tömlős sajtot. Hozzáadtam a mustárt, tejfölt és a fűszerkeveréket. A kivájt zsemlékbe reszelt sajtot tettem, erre került a "szendvicskrém" tetejére 1-1 tojást ütöttem (kisebb tojásokat használtam). A tojásokra tehetünk még extra reszelt sajtot is. Előmelegített sütőben sütöm meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...