2014. június 11., szerda

Illatos padlizsánkrém turbolyával

A minap egy fantasztikus weboldalra leltem, ahol válogatott finomságokat találtam. Korábban nem nagyon rendeltem interneten keresztül élelmiszereket, de most kivételt tettem... és nem bántam meg.
Rengeteg különleges fűszer, fűszerkeverék ami igazán megfogott... és aminek a felhasználásából ez a padlizsánkrém is született.
Imádom a fűszereket. Bármilyen egyszerű ételt szinte elvarázsolnak.

Hozzávalók: 2 padlizsán, 3 db főtt kemény tojás, só, bors,1 ek turbolya, 1 ek görög széna, 2 ek parmezán sajt, jó minőségű majonéz.
A padlizsánokat sütőben megsütöm. Mikor kihűl a belsejét fakanállal egy tálba kanalazom, hozzáadom az aprított tojást. Az egészet botmixer segítségével lágy krémmé mixelem. Mehetnek bele a fűszerek és a majonéz is ízlés szerint. Már az illatuktól beindul a nyálelválasztás. Végén hozzáadom még a parmezánt is, amitől még különlegessebbé tehetjük ezt a finomságot.
A fűszerekkel érdemes játszani, igazán meglepődhetünk a végeredményen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...