2014. október 10., péntek

Gyors csokitorta

Tegnap éjszakai csokitorta sütésre adtam a fejem. Talán a telihold volt az oka, de úgy éreztem, hogy nekem ezt meg kell sütnöm. Már napok óta szemeztem a recepttel, de nem jutottam még hozzá, hogy el is készítsem, nem beszélve róla, hogy mivel a recepthez almaszósz is kellett - ami persze nem volt otthon, halasztódott eme nemes feladat. Tegnap viszont egy kedves kolléganőm és egyben bloggertársamtól Bokoniha-tól 1 üveg birsalmaszószt kaptam. Mi ez ha nem egy jel? Úgyhogy telihold ide, éjszaka oda... ez a csokitorta megsült. A mércéhez bögrét használtam. 1 bögre = 250 ml

Hozzávalók: 3/4 bögre liszt, 3/4 bögre cukor, 1/2 bögre holland kakaópor, 1 bögre víz, 1 vaníliás cukor, csipetnyi só, 1 kk szódabikarbóna, 50 ml almaszósz - birsalmaszósz.
Elkészíteni roppant egyszerű. A hozzávalókat egyszerűen csak keverjük össze majd egy 18 cm-es tortaformába öntsük bele, amit előtte kibéleltünk sütőpapírral. Előmelegített sütőben 180 fokon 30 percig kell sütni. Tetejére csokimáz dukál, jó minőségű, magas kakaótartalmú csokiból.

d

1 megjegyzés:

  1. Ezt a finomságot kár lett volna kihagyni:-)) Még ha éjszaka sütötted is, nagyon guszta !

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...