2013. október 24., csütörtök

Füge baconbundában gouda sajttal átsütve

Születésnapomra egyik nagyon kedves kolléganőmtől fügét kaptam ajándékba. Tudja mennyire szeretem, úgyhogy nagy öröm volt mikor az asztalomon megtaláltam. Mindig eltervezem, hogy a kapott mennyiséget valamilyen étel elkészítésénél fogom felhasználni, de a fügét én attól jobban szeretem, úgyhogy elég hamar el tudom pusztítani... csak úgy magába..
Ezek a megmentett fügék a sütőbe kerültek.
Hozzávalók: füge, baconszalonna, gouda sajt, oregáno
A fügéket keresztbe bevagdostam. A mélyedésbe egy-egy kis darab sajtot tettem, majd az egészet bacon szalonnába tekertem. Tetejére tehetünk némi friss fűszernövényt is.
Előmelegített sütőben kb. 10-15 perc alatt ropogósra sütöttem...és persze megettem.. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...