2014. július 13., vasárnap

Vörösboros sült csülök római tálban

Hogy a csülök csak a sört szereti? Lehet, de én ezúttal vörösborral kínáltam. Ízlett neki, a csülök meg nekünk. 

Hozzávalók: 2 kicsontozott csülök, 4-5 babérlevél, 10 szem feketebors, 4 gerezd fokhagyma, sertéssült fűszerkeverék, 2,5 dl vörösbor.
A csülköt jól megmostam, majd a bőre nagyját eltávolítottam. Hideg vízben a babérlevél, fokhagyma és bors kíséretében 1 órán keresztül előfőztem. A római tálat előtte levő éjszaka már vízben áztattam. A csülköket jól befűszerezem, majd a római tálba helyeztem. Kevés mangalica zsírt tettem még alá és 4-5 fokhagyma gerezdet, ezután öntöttem hozzá a vörösbort. A sütőt 180 fokon előmelegítem és a húst további egy órán keresztül megsütöttem. Az utolsó 10 percben fedő nélkül, hogy a teteje megpiruljon. Egyben sült burgonyával tálaltam, mellé pedig görög saláta készült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...