2014. október 7., kedd

A legfinomabb tonhalkrém

Manapság nagy halkedvelő lettem. Minden formában enném őket. Volt hogy finom friss kiflikarikára tettem vajat és egy kis lazacot. Persze ugyanezt kaviárral és egy csepp citrommal.... hmmm, hát inkább nem ragozom, milyen ízorgia. A kagylóval történt találkozásom kezdeti félelmei is elmúltak, és már nem hasonlítgatom a kékkagylót sem semmihez, miközben eszem. Most reggelire vagy vacsorára való halas receptet hoztam nektek. A tonhalkrém többféleképpen is készülhet, tényleg csak a fűszerek használata szab határt az ízeknek. Legjobb pedig mindez frissen pirítós kenyéren. 

Hozzávalók: 2 doboz natúr tonhalkrém, 2 ek mustár, 5 ek jobb minőségű majonéz (készíthetjük házilag is), só, bors, aprított petrezselyem, 1 kis csomó snidling, kevés aprított zellerlevél, citromlé
A hagymát apró kockára vágjuk, a zöld fűszereket aprítjuk. A hozzávalókat csak összekeverjük és már el is készültünk. Nem ördöngösség ugye? 
A tonhalnál figyeljünk arra, hogy ne törjük nagyon össze a halat, én legalábbis így szeretem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...