2013. február 10., vasárnap

Nigella féle túrótorta

Az a helyzet, hogy nálunk a tv elé mindig be van készítve 1 füzet és 1 toll. Ha van időm és sikerül leülni a tv elé általában a kedvenc szakácsaimat nézem. (Gordon Ramsay, Nigella, Jamie Oliver)
Szeretem a gyorsan elkészíthető receptjeiket ezért ha ők főznek általában jegyzetelek.
Egy ilyen alkalommal írtam fel az alábbi receptet

Hozzávalók: 1,5 bögre keksz (édes, csokis, kókuszos) én győri édes kakaósát használtam
0,5 bögre olvasztott vaj, 3 ek barna cukor
Töltelék hozzávalói: 1 bögre túró, 45 dkg mascarpone (nálam csak 25 dkg volt itthon), 1 cs. vaníliás cukor, 1 bögre kristály cukor, 3 tojás (én 2 db-ot használtam), 2 ek liszt, 0,25 bögre tej.

A kekszet daráljuk le és keverjük össze a barna cukorral illetve az olvasztott vajjal.
Egy csatos kb. 20 cm-es forma aljába nyomkodjuk bele ezt a masszát.
A töltelék hozzávalóit keverjük össze és öntsük a keksz alapra. A sütőt 190 fokra kell előmelegíteni és a sütit nagyjából 40-45 percig kell benne sütni. A forma alá mindenképpen tegyünk egy másik tepsit, mert a túró miatt levet fog engedni.
Hagyjuk teljesen kihűlni, utána szépen lehet szeletelni.
Nagyon finom lesz!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...