2013. március 13., szerda

Zöldséges juhtúróval töltött csirkemell baconbe tekerve

Hétvégén a piacon vásároltam friss juhtúrót. Itthon pedig volt cukkini, bébispenót, újhagyma és 2 egész csirkemell.
A csirkemelleket leszedtem a csontról. A csontból egy kis könnyed leves készült.
A húst deszkára helyeztem és az un. nyitott szeletelési technikával bemetszettem, vagyis egy zsebet vágtam rá. A húst fűszereztem sóval, borssal. Közben elkészítettem a tölteléket is az alábbi módon:
http://danadiskitchen.blogspot.hu/2013/03/zoldseges-juhturo.html

A hús zsebeit megtöltöttem a töltelékkel illetve 3-4 spenót levéllel, ezután a szeleteket bacon-be csomagoltam és jénaiba tettem. Mivel nem volt elég bacon szalonnám, ezért az egyik húst hústűvel tűztem össze. Tetejét meglocsoltam egy kevés olívaolajjal és előmelegített sütőben alufólia alatt megsütöttem. Nagyjából 0,5 - 1 óra elég neki. A sütés lejárta után a húst jól fóliázzuk be és hagyjuk keveset állni. Ettől finom porhanyós lesz.
Tálaláskor szeletelem. Hozzá friss salátát adok, esetleg krumplipürét. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...