2015. július 29., szerda

Meggyes-túrós villámsüti

Egy korábbi receptet bolondítottam meg gyümölccsel. A sütemény gyors túrós sütiként vonult be a köztudatba. Nagyon egyszerű elkészíteni és nálunk mindig nagy sikere van. Az eredeti recept egy német sütemény, Topfa Feingeback néven ismert. Ezúttal a túró mellé meggy került.

Hozzávalók: fél kg túró, 6 db tojás, 1 pohár tejföl, 16 dkg cukor, 1 vaníliás cukor, 14 dkg liszt, 1 csomag sütőpor, 1 db citrom reszelt héja, mazsola tetszés szerint, magozott meggy, porcukor.
A hozzávalókat fenti sorrendben jól összekeverem. Egy közepes tepsibe öntöm, majd 200 fokra előmelegített sütőben 30 percen keresztül sütöm. 
Tetszés szerint szeletelem, majd porcukorral meghintem. Ennyi...




2 megjegyzés:

  1. Szia kedves Danadi! Nagyon tetszik a recepted, ma el is fogom készíteni! Viszont lenne 2 kérdésem. A tepsi és a tejföl méretére lennék kíváncsi. Megköszönném, ha megadnád! Üdv. Erika

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dabasi! mindent a recept alapján csináltam ( kis tejföllel 175g ) ! légkeverésen 200fokon sült 30 percig ..
    Nekem az álaga olyan mint ha nyers lenne ez normális? utána vissza tétem még +15percre sülni de nem változót az álaga !!
    köszönöm

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...