2013. augusztus 11., vasárnap

Grillezett baconos omlett brie sajttal sütve

Újra itt a vasárnap, a család még ébredezik..és ilyenkor kezdődik az én "műszakom". Imádom meglepni őket bármi is készül nálunk reggelire. A tojásos ételeket annyiféleképpen lehet variálni, hogy hihetetlen. Fantasztikus így játszani az ízekkel.
Mára is omlettet terveztem...ebben nincs semmi különleges, bárki elkészítheti. Én azt kedvelem benne, hogy nem kell külön hozzá péksüteményt, kenyeret kínálni, mert annyira dús és tápláló így összesütve.

Hozzávalók: 6 db tojás, 3 ek olíva olaj, 15 dkg szeletelt bacon, 1 brie sajt, snidling. A salátához pedig kígyóuborka, retek, balzsamecet, olíva olaj, dijoni mustár, só, bors, kevés cukor (elhagyható)
A tojásokat összekeverem, sózom, borsozom. A bacon szalonnát 3 ek olíva olajon ropogósra sütök, majd papírtörlőn lecsepegtetem a felesleges zsírt róla. Ezután hozzáadom a felvert tojásokhoz, beleteszem az aprított snidlinget is, ha kell még sózom, borsozom. 

A serpenyőben visszamaradt zsiradékon az omlettet elősütöm. Amikor kezd megszilárdulni, tetejére teszem a szeletelt brie sajtot. Ezután az egészet beteszem a sütőbe, éppen csak annyi időre míg a sajt egy kicsit megpirul a tetején.
A serpenyőből kivéve egy kis várakozás után cikkekre szeletelem és tálalom.
A salátához az uborkákat félbevágtam, majd felszeleteltem, hozzáadtam a karikázott retket is. A öntethez valókat jól összekevertem és rálocsoltam a salátára.
Próbáljátok ki!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...