2013. augusztus 31., szombat

Tejszínes-mascarponés brokkoli ragu

Még a hétvégen került a kosárba brokkoli, ami bár otthon nem nagy kedvenc, nem is értem miért, de én nagyon szeretem. Valami egyszerű ételre gondotam, és mivel maradt még némi kifőtt tészta is ezért a kettőt kombináltam. Húst nem volt kéznél, de bacon annál inkább, persze csak az íze miatt, tehát az is került még bele.

Hozzávalók: 1/2 brokkoli rózsáira szedve, 1 kis adag tészta, 3-4 szelet bacon felkockázva, 1 dl tejszín, 2-3 ek mascarpone, provence-i fűszerkeverék, 3 gerezd fokhagyma, kevés olíva olaj
A brokkoli forrásban lévő sós vízben főzöm, majd hideg vízzel leöblítve félreteszem. Serpenyőben kevés olíva olajat hevítek amibe beleszórok a kockázott bacont, kicsit pirítom. mehet bele a kifőtt tészta és a brokkoli is illetve a préselt fokhagyma. Fűszerezem. Kevés ideg együtt párolom őket, a fokhagyma illata már kezdi betölteni a konyhát, na akkor már jó. Belekeverem a mascarpone-t és felöntöm tejszínnel. Kis ideig még rotyog, de utána isteni gyors vacsorát ehetünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...