2013. szeptember 14., szombat

Tőkehalfilé- en papilotte

Sokáig váratott magára ez a bejegyzés. Pedig már nagyon régóta terveztem, hogy elkészítem ezt a sütőpapírban sült fantasztikus finomságot. Igazán koncepcióm nem volt, hogy mit süssek együtt a hallal, így ami hűtőben fellelhető volt, na meg persze a friss fűszernövények sem maradhattak ki. Sót nagyon keveset használtam, viszont így a zöldségekkel és fűszerekkel együtt sütve - kellemes íze lett a halnak. 

Hozzávalók: 3-4 szelet tengeri halfilé (alaszkai tőkehal volt nálunk), 1 sárgarépa felkarikázva, kisebb darab cékla, 2-3 kanál pesto, friss fűszernövények (bazsalikom, oregánó, snidling, kevés só, saláta, kígyóuborka, póréhagyma, napraforgó mag. 
A halat jól megmossuk megszárítjuk. Ahány szelet halat szeretnénk elkészíteni annyi darab sütőpapírt készítsünk elő. A papír közepére helyezzük a halat tegyük rá a zöldségeket, a fűszereket és sózzuk. A halat csomagoljuk a papírba, majd egy tepsire helyezve tegyük az előmelegített sütőbe. A halnak nem kell sok, nagyjából 15 perc alatt szépen megpárolódik, de együtt a zöldségekkel és a fűszerekkel igazán ütős vacsorát tálalhatunk. Köretnek én salátát készítettem.






1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...