2013. október 27., vasárnap

Lencsekrémleves bébi spenóttal

Már hetek óta szerettem volna elkészíteni ezt az ételt, de sehol nem találtam bébi spenótot, pedig annyira imádom akár salátába, levesbe, vagy bármilyen más főételhez adva. 
Ha előfőzött lencsét használunk, mint én tettem, a főzési idő csak 15 perc lesz.

Hozzávalók: 2 kisebb vöröshagyma kockázva, 2-2 sárgarépa és szárzeller aprítva, 1 konzervnyi barna lencse, 1,5 l zöldség vagy húsleves alaplé, 2 maréknyi bébispenót, tejszín, olaj, bacon kockázva.
Forrósítsuk fel az olajat és a kockázott hagymát dinszteljük meg benne. Mehet hozzá a többi zöldség is, végül a lencse. Öntsük hozzá az alaplevet, majd lassú tűzön főzzük kb. 10-15 percig. Adjuk hozzá a spenótot és 2-3 percig még főzzük így együtt. Az egészet botmixerrel pürésítsük össze. Adjunk hozzá tejszínt és még egyszer forraljuk fel.
Tálalásnál pirított bacon kockákat kínáltam, de mi tettünk még hozzá hagymát is - mely szintén ropogósra volt pirítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...