2013. április 16., kedd

Sajttal-aszalt sárgabarackkal töltött csirkemell baconben

..már megint a csirke. Az úgy volt, hogy a hétvégi csirkepaprikásból elmentettem 2 egész mellett. Gondoltam, ebből készüljön valami más is. Még azon melegében tejbe áztattam és hozzáadtam 2 gerezd fokhagymát felvágva. Letakarva a hűtőben pihent ezidáig...
Hozzávalók: 2 csirkemell, 10-12 szem aszalt sárgabarack, 2-3 szelet sajt, szeletelt baconszalonna, só, egyéb fűszerek (ízlés szerint)
 
A csirkemelleket kiveszem a tejből, nem mosom meg, csak papírtörlővel áttörlöm. (a tejfürdője előtt már megmostam). Zsebet vágok bele. Kívül-belül megfűszerezem. A zsebeket megtöltöm sajttal és barackkal, majd szeletelt bacon szalonnával szépen körbetekerem.
Egy kisebb tepsibe helyezem, kevés olaj és víz társaságával, de néhány aszalt sárgabarack is mehet még mellé és zutty be a sütőbe. (amit természetesen már előmelegítettem)
Fólia alatt nagyjából 40 percig sütöm, ezután leveszem a fóliát és megpirítom.
Rizzsel vagy salátával tálalom... 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...