2013. augusztus 29., csütörtök

Kötbullar - svéd húsgolyók

Gondolom sokan ismeritek és szeretitek a svéd bútoráruházban kapható húsgolyókat barna mártással. Még a múltkor jártam ott, és vettem néhány zacskóval a barna mártás alapból, abból kiindulva, hogy majd kipróbálom. Vasárnapra a fagyasztóból kivett darált húsból végül is ikeá-s ebéd lett. Egy kicsi féltem a por alaptól, mert jobb szeretem, ha mi magunk készítünk el frissen mindent, de kellemesen csalódtam. Ugyanis nagyon finom volt....és végül is nem minden nap esszük, így belefér.

Hozzávalók: 50 dkg darált hús, 1 zsemle (vízbe áztatva), 1 vöröshagyma felaprítva, 1 db tojás, 2-3 ek mustár, só, bors, majoranna, oregánó. (én provence-i fűszerkeveréket használtam hozzá 2-3 ek mennyiségben)
Keverjük össze a hozzávalókat majd enyhén nedves kézzel formázzuk apró húsgolyókat. Kevés forró olajon süssük kb. 8 percig, majd tegyük félre.
A szószt a leírás szerint készítjük, víz és főzőtejszín kellett hozzá. (Legközelebb megpróbálom magam elkészíteni, és megosztani veletek)
A burgonyapürét pedig azt hiszem nem kell leírnom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...