2014. március 4., kedd

Parmezános spagetti kékkagylóval és rukkolával

Már régóta szemeztem az Aldiban a kagylókonzervvel. Bevallom korábban nem szerettem semmiféle halat vagy tengeri herkentyűt, de manapság valahogy izgatja a fantáziámat, hogy megkóstoljam őket.
Vásároltam is belőle jó néhányat. Persze pirítós kenyérrel is nagyon finom, de most ebédre készítettem magamnak, merthogy itthon egyedül és ráadásul betegen tengődöm. És hát enni ugyebár kell. 

Hozzávalók: 1 konzerv kékkagyló (én füstöltet vettem, ami repceolajban van eltéve), spagetti tészta, parmezán sajt, 2 gerezd fokhagyma, kevés kápia paprika, rukkola
A tésztát főzzük ki a megszokott módon. Egy serpenyőben hevítsünk némi vajat, erre tegyük a préselt fokhagymát, amit rövid ideig pároljunk. Tegyük rá a tésztát, keverjük jól össze. Szórjuk meg parmezánnal. Most már mehet rá a kagyló, a rukkola és a karikázott paprika. Fűszerezzük még ízlés szerint, végül szórjuk meg még parmezán sajttal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...