2014. június 19., csütörtök

Toscan csirkemell radiátor tésztán

Aki ismer, tudja rólam, hogy nagyon szeretem a különlegességeket, legyen szó fűszerről, csokiról természetesen, vagy tésztáról. A KAMRAJAVA Weboldalán találtam rá erre a vicces nevű tésztára - radiátor tészta. Meg kell hogy mondjam azonnal lecsaptam rá, persze többek között egyéb fűszer különlegességekkel egyetemben. Most a Toscan fűszerre esett a választásom ami többek között bazsalikom, majoránna, fokhagyma, oregánó, kakukkfű, rozmaring és édes paprikából áll. A tesztelésnek pedig ez a nagyon finom tejszínes csirke lett az eredménye, természetesen radiátor (durum) tésztával.

Hozzávalók: 1 csomag tészta, fél kg csirkemell, tetszés szerinti fűszerek, 500 ml főzőtejszín, 3 újhagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1 paradicsom, só, bors, olíva olaj
A csirkemellet csíkokra vágjuk majd sózzuk, borsozzuk. Az újhagymát vékonyan karikázzuk. Kevés zsiradékon (én olíva olajat és vajat használok egyszerre) kicsit megdinsztelem a hagymát, és a préselt fokhagymát. majd hozzáadom a húst. Együtt kis lángon sütöm meg. Mehet rá a fűszerkeverék is. Ha van otthon kevés fehérbor, nem ártunk vele ha 1 dl-ve felöntjük. Mikor a csirke kellően megpuhult, hozzáadom az apróra felvágott paradicsomot is. Végül hozzákeverem a tejszínt. Hagyom néhány percig rotyogni, amíg a tejszín besűrűsödik. 
A tésztát sós vízben főzöm, és még azon melegében tálalom.
Díszítésként néhány koktél paradicsomot használtam, ami tökéletesen illik ehhez a mediterrán ételhez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...