2015. november 26., csütörtök

Fűszeres csirkecombok vele-sült zöldségekkel

Már nem is tudom melyik nap készítettem ezt az egyszerű tepsis ételt. Ezek mindig nagy kedvencek, mert kevés időráfordítás mellett igazán finom ételeket varázsolhatunk az asztalra. A köret is egyben sül a hússal, amitől az ízek is különlegesek lesznek. Ezúttal csirkecombok készültek hozzá pedig az éppen otthon talált zöldségekből egy kis kavalkád.

Hozzávalók: 4 db csirkecomb, só, bors, rozmaring, majoránna, zöldségek ízlés szerint (gomba, karfiol, brokkoli, sárga- és fehérrépa stb.)
A combokat az elkészítés előtt egy jó órával szoktam befűszerezni. Ahhoz hogy a fűszerek jól átjárják a húst, jól bemasszírozom. A zöldségeket előkészítem, nagyobb darabokba vágom és a tepsibe helyezem, amit előtte egy kevés olíva olajjal meglocsoltam. A zöldségekre is kerül a fűszerekből. Most már mehetnek rá a húsok is. A sütőt előmelegítem, a húsokat szintén meglocsolom kevés zsiradékkal majd az edényt lefedve a sütőbe tolom. A combokat időnként megforgatom, ha pedig a zöldség kellőképpen megfőtt (de nem túl puhára) kiszedem a tepsiből. A húsnak amúgy is több idő kell. Nagyjából 1 másfél óra alatt készül el. És már tálalható is.
Jó étvágyat hozzá!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...