2013. február 16., szombat

Almás csirkemell

A családban nem mindenki szereti a halat, ezért ilyenkor kétféle étellel kell készülni.
Nagyon egyszerű és többféle -képpen variálható ez az étel.
Kell hozzá: csirkemell, alma, fűszerek, sonka szeletek, besamel mártás
A csirkemellet jól megmosom, megszárítom majd megszórom tetszés szerint fűszerekkel. Nálunk most só, bors, bazsalikom és provance-i fűszer került rá.
Kókuszzsírban mindkét oldalát megpirítottam. Tepsibe sütőpapírt majd a csirkemelleket tettem. A hús tetejére helyeztem 1-1 alma karikát, majd 1-1 szelet sonkát. Ezután besamel mártást öntöttem a tetejére. (besamel - vajat felhevítem majd megszóróm liszttel és tejjel sűrűre főzöm)
A sütőt előmelegítem és a csirkét addig sütöm, amíg a mártás szép piros színt nem kap.

Alma helyett bármilyen más gyümölcsöt, esetleg zöldséget is tehetünk. Pl. brokkolit, karfiolt, gombát stb.

Gyorsan elkészül és ízletes étel.

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...