2013. május 12., vasárnap

Almás-mandulás csirkesaláta

Tegnapról még maradt a rakott csirkéből így nagyon nem kellett főznöm, viszont nekünk csajoknak most valami light-osabbra volt szükségünk, így született ez a saláta. Viszont ez annyira jól sikerült, hogy felvesszük a legjobb ebédek listájába.

Hozzávalók: 2-3 csirkemell, 1/2 fej saláta (lehetőleg lollo rosso vagy más cakkos szélű), 1/2 kígyóuborka, 2 szelet toast kenyér, 1 alma, 1 maréknyi szeletelt mandula, 5-6 dkg sajt, fűszerek, kevés olaj, 1 fokhagyma

A csirkemelleket előtte levő este beáztattam fokhagymás tejbe. Másnap csak papírtörlővel átszárítottam és csíkokra vágtam. Fűszerrel jó megszórtam. (mexikói, majoránna, só, bors került bele). Kevés olajon megpirítottam. Eközben a salátát megmostam, leveleire bontottam. Egy tálba beleszórtam a salátát, erre nagy lyukú reszelő segítségével ráreszeltem az uborkát és a sajtot. Az alma csíkokra vágva került rá. Serpenyőben megpirítottam a mandulát, amíg hűlt, egy kevés olajat tettem a serpenyőbe erre került a préselt fokhagyma, majd a toast kenyér, amit előtte felkockáztam. 
Salátás tálba ezután kerül az elkészült csirkehúst, az egészet jól megkevertem, és megszórtam a pirított mandulával és kenyér kockákkal.
Nagyon finom volt..  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...