2014. október 5., vasárnap

Boszorkány flekken vargányával, mortadellával és paradicsomsalátával

Marika néni konyhájában találkoztam először ezzel az étellel. A flekken tetején gomba és sonka volt, amit még egy kis erős paprika is megbolondított. A receptet kicsit variáltam. 
Szombaton nagyon szép vargányát kaptam a piacon így nem volt kérdés, hogy ezt fogom felhasználni hozzá. Sonka helyett pedig mortadella csíkok kerültek még a tarjára. 
De lássuk a receptet:

Hozzávalók: 10 szelet tarja, só, bors, mustár, kókuszzsír, 2 újhagyma, 20 dkg vargánya, 4-5 szelet mortadella felcsíkozva, kevés vaj, gouda sajt
A tarját húsklopfolóval lazítottam. Ezután került rá a só és a bors valamint a mustár. A húsokat serpenyőben, kókuszzsíron elősütöttem. Majd tepsibe helyeztem.
A vargányát megtisztítottam, kis darabokra vágtam. A hagymát karikáztam. Vajon megpároltam a gombát és a hagymát. Sóztam, borsoztam és hozzáadtam a csíkozott mortadellát. Nagyjából 5-6 percig együtt pároltam. A gombát-mortadellát a húsok tetejére halmoztam, majd reszelt sajttal még meg is koronáztam. Ezután a tarjákat előmelegített sütőben 180 fokon kb. 30-40 percig sütöttem. (fóliával letakarva).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...