2013. március 18., hétfő

Joghurtos uborkasaláta - Tzatziki

Ingriddel nagyon szeretjük az uborkasalátát. Húsok mellé, esetleg ha gyrost sütünk itthon pitával, akkor szoktam ezt elkészíteni.
Ezúttal a sárgarépával töltött pulykához tálaltuk.

Hozzávalók: 1 kígyóuborka, 1 nagyobb gerezd fokhagyma, só, bors, natur joghurt, kapor (bár én ezt nem nagyon szeretem, így kihagytam)
Az uborkát lereszeljük, jól megsózzuk és nagyjából 10 percig állni hagyjuk. Ezután az uborka levét leöntjük (az uborkát kifacsarjuk). Hozzáadjuk a joghurtot, préselt fokhagymát és a borsot.
Fogyasztás előtt egy kicsit pihentessük, úgy jobban összeérnek az ízek.
Általában olívabogyót is adok hozzá, feketét. Most csak zöld volt, de hát nekem mindkettő kedvencem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...